piątek, 18 maja 2012

dzień 263 - Uwaga! Dobry Pies

Dzisiaj Fenka pracowała jako pies-terapeuta na zajęciach projektu Uwaga! Dobry Pies w szkole nr 261 w Wilanowie. Pracy była masa, bo dwie lekcje, z bezpieczeństwa i z opieki, w klasie trzeciej i w pierwszej. Poza tym do Warszawy wróciła wiosna, a z nią wysokie temperatury.
Tak czy tak, mój maluch poradził sobie bardzo dzielnie. Troszkę musimy popracować nad wyciszeniem, bo Fenka jest małą frygą, która najchętniej non stop czymś by się popisywała i potrafi leżąc zaczepiać mnie łapą, że chce coś porobić. Muszę też myśleć, bo na fali entuzjazmu poleciłam suczy biec w "tunelu", czyli między nogami stojących dzieci i dopiero po chwili zorientowałam się, że tego nigdy nie ćwiczyłyśmy Na szczęście i tak się udało, ale to ważna dla mnie nauczka, że trzeba skupiać się nie na 100, a na 200% i cały czas myśleć i o dzieciach, i o psie, i o treści zajęć.
W sumie jednak jestem całkiem zadowolona z siebie i dumna z Fenki. Jak powtarzam często - wiele pracy przed nami, ale można się cieszyć masą małych sukcesów po drodze.

2 komentarze:

  1. Zdaję sobie sprawę, że wykazuję się pewnie beznadzieją ignorancją, ale co złego mogło się stać gdy poleciłaś Fence robić coś czego nigdy wcześniej nie ćwiczyła?

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo, co stałoby się, gdybym współprowadzącemu zajęcia zaczęła wydawać polecenia (no, prośby) po hiszpańsku. Czyli nie wie o co mi chodzi i nie może wykonać, a to powoduje frustrację i wygląda kiepsko.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!